Want your
own Fotopage?







 
SITI FAIRUZ's FotoPage

By: SITI FAIRUZ ABDULLAH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 13-Jan-2009 01:46 Email | Share | | Bookmark
aku dan manik






aku jahit manik ni utk suke2 sebenarnyer...utk baju sendiri..tapi lepas pergi kursus
dgn amoi...hati ni lebih berkobar2 utk menerus kan usaha dlam bidang jahit manik ni...
skrg aku tgh wat projek jahit manik jugak..nnti aku upload kan yer...


Tuesday, 13-Jan-2009 01:29 Email | Share | | Bookmark
Aku dah berpindah



Salam semua..utk perhatian umah aku ni dah berabuk dah... sbb aku dah berpindah ke rumah baru...

tapi walau mcm mana pun aku akan try masuk kan serba sedikit entry dalam ni.. tapi kalo nak lebih lagi silalah jenguk ke umah baru aku yer...

http://zuarcity.blogspot.com/


Tuesday, 2-Dec-2008 08:06 Email | Share | | Bookmark
Hari selera meragam......





Ari ni aku pun x tau laaa persal dgn selera aku ni... abis suma nak makan...
msa lunch aku kuar dgn k.fizaqh g terminal 1...dah pusing2 pastu rsa lapar
pastu ckp dgn k.fizah bli burger je laaa...padahal aku tau yg bekal nsi goreng
yang aku bwk ada lagi. cmmmana pun aku ttp bli beef burger kt mcd...
di sbbkan msa yg byk lagi kitorg pun jalan kaki balik ke opis...msa blek tu lalu laa kedai
secret recipe....hukhukhhuhk tekak ni rsa mcm nak makn kek laaa pulak...
pe lagi...kitorg pun siggh laaa kat situ..aku bli sepotong choc moist...hihkihkhihk
di sebabkan aku jugak kak fizah pun tergoda dgn cappochino chees cake


Friday, 28-Nov-2008 00:13 Email | Share | | Bookmark
percubaan pertama ku...

ni laa projek pertama ku 2thun lepas....
aku buat ni bln pose..utk baju raya laa katakan...
smpai bwk kat opis.. t/h tu klo x kemana
aku sibuk jhit manik2 ni huuhuhuhuh







Thursday, 13-Nov-2008 01:24 Email | Share | | Bookmark
manik...ooo manik

demam manik...hihkihkhihk
baju ni aku jahit utk raya ri tu..di sbb kan selalu tgk FP kak nora.. http://noramanik.fotopages.com/
sbnarnyer ni bju ke 2 aku jhit manik sendri..yg 1st tu aku jhit 2thun
lepas... punyer laa lama..nnti klo senang aku msukkn gmbar ye..

salah 1 sbb lain aku jahit ni sbb aku boring bler balik keja x benda nak
buat..almaklum laaa sblum ni tiap2 hari sibuk dgn persiapan kawin..
tup..tup lpas kwin aktiviti tu dah x der...per lagi manik yg ada baki
yg aku jhit 2thun lps aku amik..tgk2 boleh laaa msuk dgn baju aku ni...


* skrg tgh wat bju ke 3...aku wat Shimmering Flora (SF)...








[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4008229.ip-198-27-68.net